Training

Blogs

08/06/2017 - 08:34

Na een korte persoonlijk introductie door Astrid Verheijen , waarin zij ingaat op het gegeven dat iedereen zo maar een vluchteling (of kind van) kan zijn of worden. Je hoeft er niet geboren te zijn in een land ver weg van hier. Ook dichter bij huis zijn herkenbare situaties te vinden.

30/06/2016 - 14:36

U kent ze wel. De klanten waar je maar niet verder mee komt. Daar zit je dan, met al je ervaring, je opleiding en je mensenkennis. Maar bij hem kun je maar niet je vinger er op leggen. De klant die geinteresseerd overkomt, meewerkt tijdens het re-integratietraject, afspraken precies nakomt.

28/06/2016 - 22:24

Enige tijd geleden begeleidde ik op verzoek van een klantmanager een man die ooit een goede baan had gehad als manager in de sales. Maar die baan was hij kwijtgeraakt, hij was vervolgens voor zichzelf begonnen en dat bleek het begin te zijn van een hele bak met narigheid.

09/06/2016 - 16:24

Certificeren of faciliteren, ik wil gewoon beter worden.

20/01/2016 - 16:54

De komende weken school en coach ik een administratief medewerker, Vinod, die klantmanager wil worden.

Evenementen

Datum: dinsdag, 13. oktober 2015 -
15:30 tot 17:30
Locatie: Hogeschool Windesheim
Type: Training

Na de succesvolle lezingenreeks in samenwerking met de Hanzehogeschool Groningen organiseert de Beroepsvereniging voor Klantmanagers (BvK) een nieuwe lezingenreeks samen met Hogeschool Windesheim.

Datum: woensdag, 6. januari 2016 -
9:00 tot 12:00
Locatie: zaal 1 en 2 bij Divosa, Kon. Wilhelminalaan 5
Type: Vergadering

In deze belangrijke sessie gaan we samen met het bestuur en de themaspecialisten bepalen wat de hoofdthema's worden waar KenME zich in 2016 op gaat richten. Kom je ook? Het is een mooie kans om samen de toekomst van deze groep te bepalen en je stempel te drukken op het vakgebied.

Datum: dinsdag, 19. januari 2016 -
15:15 tot 17:00
Locatie: Hanze Hogeschool, Groningen
Type: Training

Waarom nemen mensen met schulden toch vaak onverstandige beslissingen? Daarover gaat de lezing van Jorien van der Velde op 19 januari 2016. Hanzehogeschool Groningen organiseert deze lezing in samenwerking met de BvK.

Datum: maandag, 25. januari 2016 -
15:30 tot 17:30
Locatie: Hogeschool Windesheim, Zwolle
Type: Training

Op 25 januari 2016 organiseren de BvK en Hogeschool Windesheim een lezing over motiverende gespreksvoering. Klantmanagers hebben hier dagelijks mee te maken in de spreekkamer. Tenminste… als het goed is. Maar wat is motiverende gespreksvoering? En hoe kun je dit toepassen in je werk?

Datum: woensdag, 10. februari 2016 -
19:30 tot 22:00
Locatie: De Rode Hoed, Keizersgracht 102, Amsterdam.
Type: Training

De Kwekerij en De Rode Hoed bieden een platform aan twintigers (en anderen) om over leven en werk van gedachten te wisselen, en stil te staan bij zingeving.