Werkdruk

Blogs

02/11/2016 - 08:57

Mars Louters’ (53) expertise ligt bij trede 1 en 2 klanten. Hij werkt als klantmanager activering voor de gemeente Amsterdam. ‘De klant mag bij mij het gesprek bepalen.’

30/06/2016 - 08:30

Nieuw in 2016 is dat de BvK lezingen organiseert aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Op 21 juni 2016 was de eerste lezing.

25/05/2016 - 09:09

Arzu Yazar (34) is allround klantmanager voor de gemeente Maastricht. Het grootste deel van haar tijd wordt in beslag genomen door het inkomensdeel. 'Alles wat zich voordoet dat consequenties kan hebben voor de rechtmatigheid van de uitkering, moeten ze bij mij melden.'

09/03/2016 - 09:34

Om je klanten te motiveren moet je aansluiten bij hun leefwereld. Dit zegt Mark de Graaff (53), gedetacheerd bij de gemeente Twenterand als senior medewerker. ‘Ik heb klantmanagers gezien die dit niet kunnen en het ook nooit zullen leren.’

08/02/2016 - 09:10

Anja Rootinck viert in maart haar eenjarige bestaan als klantmanager. Ze werkt in het project Jouw Unit van de sociale dienst Oost Achterhoek alleen met jongeren. ‘Ik heb het idee dat zij het makkelijkst in beweging te krijgen zijn.’

25/01/2016 - 08:52

Anja Arends heeft twintig jaar ervaring in het sociale domein. Inmiddels is ze klantmanager voor Yacht. ‘Ik kan altijd putten uit mijn tijd bij Arbeidsvoorziening. Daar is mijn basis gelegd.’

06/10/2015 - 06:51

Inmiddels al zo'n 18 jaar geleden ben ik heel per ongeluk de sociale zekerheid ingerold. Het had net zo goed verkoopmedewerker bij de Dixons of magazijnmedewerker bij philips kunnen zijn.

Evenementen

Datum: woensdag, 6. januari 2016 -
9:00 tot 12:00
Locatie: zaal 1 en 2 bij Divosa, Kon. Wilhelminalaan 5
Type: Vergadering

In deze belangrijke sessie gaan we samen met het bestuur en de themaspecialisten bepalen wat de hoofdthema's worden waar KenME zich in 2016 op gaat richten. Kom je ook? Het is een mooie kans om samen de toekomst van deze groep te bepalen en je stempel te drukken op het vakgebied.